5 januari 2014

'n Nieuw jasje...


Even een kleine update van de Union Star quilt. Ik heb er nog niet zo heel veel aan gedaan, want dit weekend ben ik voornamelijk bezig geweest aan onze website. We hebben onze webwinkel in een nieuw jasje gestoken, want met meer dan honderd patronen was het wat onoverzichtelijk geworden. De vernieuwde webwinkel heeft een duidelijker indeling en we hebben het meteen maar grondig aangepakt en ook de site zelf, het logo en de blog wat opgefrist. Hopelijk vind je het mooi!

Just a little update on my Union Star quilt. I haven't made much progress since most of my time this weekend was spent working on our website. We have given our web shop a whole new look and layout (or as we say in Dutch: 'we gave it a new coat'), because with over a hundred patterns available, it had become quite bedraggled. The new website is more accessible and we immediately gave it a fresh look and a new logo. We even updated the layout of our blog. We hope you like it!


Omdat ik niet zo handig ben met computers heeft het behoorlijk wat uren gekost voor het was zoals we wilden. Dus nu is het hoog tijd om lekker op de bank te ploffen, met een werkje dat me veel beter afgaat: sterpuntjes naaien! Fijne dag nog!

Because I'm not a computer expert, it took quite a few hours before the website was the way we wanted it to be. So now I will just sit down and work on something I'm much more experienced at: sewing star points! Have a lovely day!

8 opmerkingen:

AnitaS zei

Ja hoor, ik vind je nieuwe site erg mooi.

Anoniem zei

Je hebt eer van je gezwoeg hoor!Het ziet er fris,vrolijk en overzichtelijk uit.
Zou ook niets voor mij zijn om zoiets te doen-ben allang blij dat ik kan mailen,foto's op internet zetten/versturen en kan uitprinten-is meer dan genoeg vind ik.
Succes met je sterretjes.
groetjes,Truus uit Drenthe

Unknown zei

Super,lekker overzichtelijk

Guusje, zei

De site is erg mooi geworden. De union star wordt erg mooi.

Céleste zei

Your new look is really clear and I like it!
And I just love your Union Star Quilt ....you're fashionable!
Have a nice evening
Bises
Céleste

Ellie's Quiltplace zei

@ AnitaS, Maaike, Guusje: dankjewel :o)

@ Truus: inmiddels heb ik er al wat meer ervaring in, maar ik begon mijn webwinkel 7 jaar geleden met een boekje 'website maken' op schoot! De afbeeldingen van de patronen plaatsen, dat doe ik elke maand, dus dat lukt inmiddels. Maar een hele andere layout... ik ben blij dat dat niet elke maand nodig is ;o)

@ Céleste: thank you :o)

Chris zei

Mijn complimenten hoor Ellen! Ik vind je site heel duidelijk en overzichtelijk geworden. Dat heeft je tijd en inspanning gekost, dat kan niet anders.
Wat heb je al ontzettend veel patroontjes gemaakt in je leven! Het is toch geweldig dat je zoveel samen met je moeder kan doen. Dat vind ik echt een voorrecht! Lieve groet van mij.

Ellie's Quiltplace zei

@ Chris: dankjewel :o) Het was veel werk, maar het loont!
Ik, nee, we hopen dat er nog heel veel patroontjes gaan volgen. Ik schrok er ook van, hoeveel het er al waren. En dan zijn er ook nog de patroontjes voor de Mini Quilt Club. Maar het blijft heerlijk om te ontwerpen en te maken, dus we blijven lekker doorgaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...